loading...
پاس موزیک | دانلود آهنگ جدید
کانال رسمی رسانه پاس موزیک در تلگرام

 

 

اگر با موبایل وارد سایت شده اید با کلیک بر روی بنر بالا یا لینک زیر می توانید وارد کانال رسمی پاس موزیک شوید . 

https://telegram.me/PasMusic_ir

کانال پاس موزیک در تاریخ یکشنبه 15 آذر 1394 راه اندازی شد . امیدوارم حمایت کنید .  

با تشکر 

AliReza بازدید : 741 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علی عباسی به نام هم نفس

Download New Music Ali Abbasi Called Hamnafas

ترانه سرا و آهنگساز : علی عباسی ، تنظیم : مصطفی مومنی

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم ( کیفیت ۱۲۸ )

 

 

متن آهنگ جدید علی عباسی به نام هم نفس

باز دوباره عشق تو برام شده قفس
باز هوای تو برام شده یه همنفس
باز دوباره خاطراتمو ورق زدم
اسممو تو دفتر دل تو خط زدم
نیستی و تموم راهو تنها اومدم
دونه دونه خاطراتمو ورق زدم
ساده زیر قول و وعده هات زدی ولی
من با هرچی بود بخاطرت بهم زدم
باز تو کوچه ها مثه دیوونه ها عاشقونه با خودم قدم زدم
خسته از تموم آدمای شهر بی نشون و در به در قدم زدم
بغض این شب و شکسته بی صدا نم نمای بارونه رو گونه هام
توی قلب من جات خالیه تو کجای قصه ای و من کجام

♫♫♫♫♫♫

باز دوباره عشق تو برام شده قفس
باز هوای تو برام شده یه همنفس
باز دوباره خاطراتمو ورق زدم
اسممو تو دفتر دل تو خط زدم
نیستی و تموم راهو تنها اومدم
دونه دونه خاطراتمو ورق زدم
ساده زیر قول و وعده هات زدی ولی
من با هرچی بود بخاطرت بهم زدم
باز تو کوچه ها مثه دیوونه ها عاشقونه با خودم قدم زدم
خسته از تموم آدمای شهر بی نشون و در به در قدم زدم
بغض این شب و شکسته بی صدا نم نمای بارونه رو گونه هام
توی قلب من جات خالیه تو کجای قصه ای و من کجام

 

 

برچسب ها دانلود آهنگ جدید علی عباسی به نام هم نفس , دانلود آهنگ علی عباسی به نام هم نفس , دانلود آهنگ هم نفس با صدای علی عباسی , آهنگ هم نفس از علی عباسی , آهنگ جدید علی عباسی , دانلود آهنگ هم نفس از علی عباسی , دانلود آهنگ های علی عباسی , Ali Abbasi Hamnafas , دانلود آهنگ باز دوباره عشق تو برام شده قفس از علی عباسی , دانلود آهنگ باز هوای تو برام شده یه همنفس با صدای علی عباسی , آهنگ باز دوباره خاطراتمو ورق زدم اسممو تو دفتر دل تو خط زدم از علی عباسی , آهنگ نیستی و تموم راهو تنها اومدم با صدای علی عباسی , دانلود آهنگ دونه دونه خاطراتمو ورق زدم با صدای علی عباسی , آهنگ ساده زیر قول و وعده هات زدی ولی من با هرچی بود بخاطرت بهم زدم از علی عباسی , دانلود آهنگ بغض این شب و شکسته بی صدا نم نمای بارونه رو گونه هام از علی عباسی , آهنگ توی قلب من جات خالیه تو کجای قصه ای و من کجام با صدای علی عباسی , Download New Music Ali Abbasi Hamnafas , Ali Abbasi - Hamnafas , New Music Ali Abbasi Hamnafas , Download New Music Ali Abbasi - Hamnafas ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 822
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,409
  • بازدید ماه : 5,278
  • بازدید سال : 21,182
  • بازدید کلی : 3,771,340